Freja ♥

Alla inlägg under december 2011

Av Freja - 31 december 2011 20:45

Den sista dagen. ;D Ja, nu är jag säkert på ett tåg hem. ;P Jaa... Wish me luck! xD


 

Av Freja - 30 december 2011 20:45

      Bilder från Åre sommaren 2011:


   WOHOO. Jag fick springa i en hamster-boll. xDD


   Ett ord: Fail. xD


   Påvägen dit. :P Shiiit, vad jag var kort då! O.O


 EHEHEHE. Jag bakom ngn fors... xD



Av Freja - 30 december 2011 20:30

Halloj! :P

Hitills har jag säkert nästan gjort allt som finns att göra! ;D

-Golfat

-Bowlat

-Badat

-Ätit på resturang ( i hotellet )

mm.  Några bilder :D :


   

                 

Saknar säker PhotoShop. xD

Av Freja - 29 december 2011 20:45

Hej, hej! :D Det här är min första dag i Åre. jag har det säkert jätte bra med mina kompisar där. :) Här är några bilder på dom:


      

Av Freja - 28 december 2011 19:48

Hej... ); Jag får inte ta med mig datorn för mamma elr pappa. D'': Jag är så sur nu -.- Men jag ska göra några tidsinställda inlägg på 4 dagar. :) Kmr sakna er! ): Men aja... Nu ska jag göra några! :D Ses ;/


     

Av Freja - 28 december 2011 18:10

Haha! :D jag kom på att vi ska vara kvar i Åre tills första januari! :D Visst är jag ett smartoooo?


 

Av Freja - 28 december 2011 17:08

Ja, nu packar vi för att åka till Åre ikväll med natt-tåget. :D Sry Ninen men tar bilden imron men ni kan få en bild av som som kallas: EN-DÅLIG-BILD-PÅ-MIG-MED-HALVA-MIN-ONE-PIECE.


  Ljuset och allt ( Allt! ) är dåligt drf ser jag helt sjuk ut - seriöst jag ser sjuk ut! xD Men tog ju med min Webcam på datorn så man kan ju förstå det. ;3 Men nu ska jag fortsätta packa... O.O


 


Av Freja - 28 december 2011 12:04

  Haha! xD Håller på att testa lite saker på Ps. :P

Hej & välkommen till Frejas blogg! :D

Presentation


Hej! :D Välkommen till min blogg där jag bloggar om.... Allt! ;D

 

Kategorier

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv








Ovido - Quiz & Flashcards