Freja ♥

Alla inlägg under januari 2012

Av Freja - 28 januari 2012 17:28

Ja.. ;P Blev nöjd med den. xD :D


  Haha. =)

Av Freja - 28 januari 2012 15:08

Name Graphics Ha! Det funka! xD :D

Av Freja - 28 januari 2012 14:07

Haha, headern blev lite större än vad jag hade tänkt mig. xD♥


    Min kanin som sover.♥ Seriöst, han sover. xD♥

Av Freja - 27 januari 2012 17:24

HEJ! :( Sry för att jag inte har bloggat! :( Känner mig så dum för det... ;( Men aja... Det är fredag nu och ska skriva as mycket i helgen! ^^ Har inget mer att säga förutom SRY NINEN ATT JAG INTE HAR VARIT INLOGGAD PÅ MSP! :( Har varit i Åre ett tag bara... Hehe :P Hej då :)



-

Av Freja - 9 januari 2012 15:11

Hej! :) Igår var jag på en fotbollscup. :P Det var kul! ^^ Idag har jag bara kollat på en film som heter Australia. :D Men jaja... Har inget att göra nu så har inget mer att skriva ^^



Av Freja - 3 januari 2012 20:24

Hej! ^^ Jo, det är en storm på väg hit. xD Kl. 8 iaf är den här. :P Men jag fick ju inte fram de 2 redigerade bildrena så jag fick ta ett kort på dom, så det blev lite dåligare kvalite. ;o Men jag visar 1 iaf. :)  

Före:     Efter:     

Av Freja - 3 januari 2012 16:36

   Tja! :3 Ja, som sagt, jag är hemma nu. ;D Men  igår så sov jag över hos min bästis drf bloggade jag inte.  ;o


Bild på min bästis Alva:


           Man märker nog vem som är vem. xD Jag hade gjort 2 bilder i Ps men får inte upp dom O.o Så ni får nöja er med det här inlägget. ;3

Hej & välkommen till Frejas blogg! :D

Presentation


Hej! :D Välkommen till min blogg där jag bloggar om.... Allt! ;D

 

Kategorier

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv








Ovido - Quiz & Flashcards