Freja ♥

Alla inlägg under november 2011

Av Freja - 30 november 2011 12:12

 


 

Av Freja - 30 november 2011 11:48

Hej! :D Är sjuk idag igen... -.- Men i måndags så fick jag 10 besökare! och igår så fick jag 7! :D


  Hehe, vill fortfarande ha mer! xD Hade ju som minst 17 besökare där varje dag... xD ( Typ o.o )

Av Freja - 29 november 2011 17:04

Hahaha. xD Gjorde en liten bild som jag ska visa.


  Tog en exempel bild på mamma's dator och la på ett rött lager. ^^

Av Freja - 28 november 2011 12:57

Yeeey! EN ny header! xD En jul header... ;D


  Haha, måste skaffa bilder som är nya.... :D

Av Freja - 27 november 2011 19:05

Ja, vi har en "Lång läxa" fram till jul på oss. Man ska skriva en massa saker om land osv... Har gjort det hela kvällen.

;( Ja, har inte så mycket mer att säga förutom att halsen gör ont. xD

Hej då! :D

Av Freja - 27 november 2011 12:56

Hej! Ledsen för att jag inte bloggade igår. xD Men jag bakade pepparkakor och kladdkaka. ♥ Han ine ta nåra bilder innan allt var slut. xD Men kmr inte på något mer att blogga om utom att Keela.se är den bästa bloggen! xD

Ses! ;D


 

Av Freja - 25 november 2011 19:04

Japp, har feber. :( Och sry för att jag inte har bloggat på några dagar... xD Ni vet, läxa,kompisar ni vet...

Men nu ska jag blogga mer iaf! :D Fast jag kan berätta lite om de senaste dagarna:


-Min kompis bröt fingret. Hehehe....

-Jag har blivit sjuk.

-Resten: bara läxor...


Ja, en tråk vecka. xD


  Jag vet, bilden är fortfarande gammal... xD ( Sry om jag stavade fel... o.o )

Av Freja - 22 november 2011 18:45

Hej & välkommen till Frejas blogg! :D

Presentation


Hej! :D Välkommen till min blogg där jag bloggar om.... Allt! ;D

 

Kategorier

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv








Ovido - Quiz & Flashcards