Freja ♥

Alla inlägg under november 2011

Av Freja - 22 november 2011 07:35

   Japp, igår fick jag 9 besökare! :D Brukade få mer på min andra blogg men den här bloggen är ju ny. :D Men iaf Tack! :D

Av Freja - 21 november 2011 20:13

Blev ingen bloggning idag. ;) Men kommer mer imorn. ( Kanske xD ) Men nu ska jag sova, Sees. :D


  ( Bild som jag tog i spanien. :D )

Av Freja - 20 november 2011 19:19

Haha, den här dagen har varit bra och dålig. xD Jag orkar inte berätta så jag gör bara såhär.


   

~ Har gjort läxa hela dagen.

~Är säker på att jag nästan bröt benet.

~Min lillebror blötte ner hela mig satt jag blev jätte kall.

~Har bloggat 0.

~Fick inte använda datorn tills 17.30

~Kommer inte på mer... :D

  

~Fick pankaka till frukost.

~Målade naglarna. ( HAHAHAHA)

~Gjorde klart 1 av 5 läxor. (Hehehehehehe...)



Av Freja - 19 november 2011 22:49

Japp, på tv går Fantastic 4. :D Tittar på det nu....


  Nu ska jag kolla lite till på det ist för att stå och göra ngn bild. xD

Av Freja - 19 november 2011 21:48

Ja, trååk, jag vet. :D


Skriv ditt namn med händerna: Freja

Skriv ditt namn med munnen: Freja

Skriv ditt namn med hakan: fredjaz<

Skriv ditt namn med foten: Frekjsa

Skriv ditt namn med huvudet: §r5r53u7cqw


Haha, inte en enda bokstav rätt med huvudet.... :D

Av Freja - 19 november 2011 21:25

  Ja, hade inget att göra så redigerade bilden lite.... Ha ha ha, flummade bara. :D

Av Freja - 19 november 2011 20:26

Heej! ;D Jo, nu är det ju lördag! YES! Haha. :D Vi fick tårta! :O Vi kommer säkert inte orka äta upp den. xD


      ♥  ( Bilden är tagen med min I Phone så bilden blev lite dålig. ^^ )

Av Freja - 18 november 2011 13:59

Jag är sjuuuuk! D; Har varit det i 4 dagar nu. ;o Nu vill jag bli frisk. ;( Men, vad ska man göra när man är sjuk? Bara slappa? o.o Ska försöka göra något. :/ Ni får se på en bild tills nästa inlägg iaf. ;D


  Den blev lite fail. x)

Hej & välkommen till Frejas blogg! :D

Presentation


Hej! :D Välkommen till min blogg där jag bloggar om.... Allt! ;D

 

Kategorier

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv








Ovido - Quiz & Flashcards