Freja ♥

Alla inlägg under februari 2012

Av Freja - 29 februari 2012 20:43

Hey! :D

Här är några bloggar jag läser och som jag vill tipsa om. ^^


 

 

 

 


( Klicka på bilderna för att komma till bloggarna! ;D ) 

Av Freja - 29 februari 2012 18:48

Tja! ^^


Nu har jag åkt skidor med min bästis Alva. ;D

Btw... :p

Nu kmr min mormor och morfar och ska hålla oss sällskap i några dagar... :p

Jag ska också slå in paket till min lillebror som fyller år imorn! ;D


  xD

Gjorde bilden större satt det blev dålig kvalité ;O

Av Freja - 28 februari 2012 22:16

Ingen mer bloggning idag... :/

Sry, men kmr mer imorn! ^^ xD


Hej då!


 

Av Freja - 28 februari 2012 10:02

Hej!

Nu ska jag åka skidor till typ 3... ;o

Sen ska jag vara med en kompis så kanske inte så mycket bloggning idag. x) 

Aja, lite mer kmr ju ;D

Sees! :3

TV.

Av Freja - 27 februari 2012 20:51

Hey!

Typ alla dagar brukar jag ha något att se på Tv...

Men idag, inget att se! :O

Har någon något tips? ;)

Btw...

Kollar igenom några bloggar för tips som jag kan göra bloggen bättre xD


Ngn bild som jag gjorde:


  ( "Freja texten" är transparent ;P ) Och de mesta av tipsen har jag hittat på snorptorpan.bloggplatsen.se :D

Av Freja - 27 februari 2012 18:15

Hej! xP


Har ingenting att säga typ. O.O

JO! Jag ska äta PIZZA! xD :DDD

Men btw...

Några bilder ^^


    Palla redigera bort mitt ansikte XD

De där bilderna togs typ för 3 dagar sen när jag hade åkt skidor xD MEN VAD JAG SER SUR UT. Aja... XD

Av Freja - 27 februari 2012 15:36

...o.o


  xD

Av Freja - 27 februari 2012 11:31

   IMORSE VAR JAG HOS TANDLÄKAREN! xD Fast det gick bra... :p Att gå till tandläkaren är en av dom värsta sakerna som jag vet o.o Aja, laddade ner ett typsnitt nyss :

 Japp, tyckte att det var fint :3

Hej & välkommen till Frejas blogg! :D

Presentation


Hej! :D Välkommen till min blogg där jag bloggar om.... Allt! ;D

 

Kategorier

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv








Ovido - Quiz & Flashcards