Freja ♥

Alla inlägg under mars 2012

Av Freja - 24 mars 2012 21:33

Hej, slänger bara in några bilder om att vi ska komma ihåg att ställa om klockan till sommartid! :D


    xD Gjorde den på pixlr.com. xP

Av Freja - 19 mars 2012 20:30

Hej! :D

Nu ska jag visa de 3 bästa sakerna som jag fick ( Enligt mig :p ).


 

 Oj, råkade göra satt halva H:et på Hollister blev rosa. xD

Aja, ni fattar. ;)


Nyss har jag varit på fotbollsträning så nu ska jag duscha. xD


Ses! ;D

Av Freja - 18 mars 2012 20:43

Hej! ;)

Jo, har inte tid att visa alla presenter som jag fick igår, så jag gör det imorn ist! :)

Nu ska jag kolla på "kontoret" på tv4play för att jag missade det. xD

Ses imorn :)


(Jag läääääängtar efter bloggplatsen appen satt jag kan lägga in bilder! :o )

Av Freja - 17 mars 2012 19:36

Heeeeeeeej! :D


Idag fyller jag år. :DDDD

Imorn visar jag bilder och presenter osv. ;D

Men idag har jag varit på Cosmonova! :D

Cosmonova är världens största "bio-duk" ( Som man kollar på bio på ofc xD ).

Såhär ser den ut:


       


Jag kollade på "Flying Monsters" i 3D. ;D


Sen var jag på Pizza Hut! xD


  Yepp... Bra dag! ;D


Ses imorn! :D

Av Freja - 13 mars 2012 16:18

Bloggar på lördag senast. :/

Men ska försöka iaf blogga mer. xD

Föresten, JAAAAA, LOREEN VANN!!! xD

Hejade på henne, fast röstade på Lisa,Loreen,Danny,Ulrik och Molly. ;D

Hehehe.


Fast nu mst jag gå :3



^^

Av Freja - 9 mars 2012 22:12

Bloggar imorn :3

SRY FÖR BLOGGNINGEN!  "/

Av Freja - 5 mars 2012 16:03

Hej! :D

Nu sitter jag här med Alva vid datorn och bloggar.

Jag har ju visat bilder på Alva förut, men jag får väl visa dom igen. ;D


        Jaaa xD Alla förutom den första är jag med på. :3 Men nu ville Alva att jag skulle göra en bloggplatsen-smiley xD Jaja... ;3


    ( Alva valde ut den själv xD )


Haha, nu står hon och as garvar för att hon tycker att hon har likadana tänder som smileysen. xD


Men nu ska vi försöka få igång webbkameran på deras dator satt vi kan ta en bild på oss ;D :3


Hejdå! xD


   ( Alva valde ut en smiley igen xD )


SÄG NÅGOT ALVA! xD


Blått är AS snyggt!


( Mina initsialer är AS... xD )

Hej & välkommen till Frejas blogg! :D

Presentation


Hej! :D Välkommen till min blogg där jag bloggar om.... Allt! ;D

 

Kategorier

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv








Ovido - Quiz & Flashcards