Freja ♥

Alla inlägg under mars 2012

Av Freja - 2 mars 2012 19:14

   Tja! :p

Jo, idag har jag varit på VASA museeumet och Något fisk akvarium xD


Vi funderar på att åka 1 vecka till Grekland och bilderna på hotellet är Uuuuunderbara! :DDDD

Hoppas det blir så x)

Men snart ska jag göra en ny header till bloggen - som passar färgen till menyavdelningarna. xD


Av Freja - 1 mars 2012 19:02

Hej igen! x)

Jo, jag ska göra någon "Hjälp Video" men jag vet inte på vad... ;O

Vad vill ni ha? :)


Photoshop tips?

Pixlr.com tips?

Hur man laddar ner saker?

Något annat?


Skriv vad ni vill! ;)

Vad ni vill! xD

Förutom det jag nt kan... o.o

Jag säger det i kommentaren isf x)


Hoppas att ni kommenterar! :)



Av Freja - 1 mars 2012 17:56

Jahapp xD

Då fyller min lillebror 9 år idag då. xD

Själv fyller jag år om 17 dagar ( 17 mars ), fast det beror på fur man räknar dagarna. ;3

Ska visa några bilder på det snart ;D


Vad har Freja gjort idag då? ;O

Jo, hon har varit på Tekniska Museet och kollat på en 4D film. xD :D

Det var väldigt kul, fast jag blev väldigt blöt när dom sprutade vatten på oss. O.O xD

Aja, visar bilder snart som jag sa. :3


Hej då! ;)


 

Hej & välkommen till Frejas blogg! :D

Presentation


Hej! :D Välkommen till min blogg där jag bloggar om.... Allt! ;D

 

Kategorier

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv








Ovido - Quiz & Flashcards